JAK VÝUKA PROBÍHÁ?

Osobní výuka probíhá v prostředí žákova domova, lektor za žákem dojíždí. Doprava za žáky je realizována vlastním automobilem. K ceně osobní výuky se připočítává cestovné (viz ceník). Lektor má na výuku přichystané veškeré materiály (pracovní listy, učebnice, procvičovací karty). 

On-line výuka probíhá přes platformu Google Meet. Po domluvě termínu výuky je e-mailem zaslán odkaz na konferenci, případně potřebné materiály k výuce. 

Momentálně z důvodu MD upřednostňuji on-line výuku, neboť není momentálně v mé kapacitě za žáky dojíždět.

Více informací o podmínkách a ceně výuky naleznete zde

ČESKÝ JAZYK PRO CIZNCE

Od roku 2023 mám zkušenosti s výukou cizinců a s jejich s přípravou na jazykové zkoušky (trvalý pobyt A2, občanství B1 a zkoušky na různé univerzity B2). 

Také mám zkušenosti s běžným typem konverzační  i strukturované lekce s učebnicí.

Výuka probíhá pouze on-line přes platformu Google Meet. S každým studentem mám založen on-line dokument, který je, dalo by se říci, autentickou učebnicí pro každého studenta. Dokument vždy obsahuje přípravu na hodinu a další poznámky z výuky, slovní zásobu,  odkazy či úkoly. 

PŘÍPRAVA NA GYMNÁZIA


Zabývám se především přípravou na osmiletá gymnázia. Připravuji žáky od 4. nebo 5. ročníku a mám zkušenosti s přípravou na zkoušky z ČJ, M i AJ, a to jak on-line i osobně.  

Proces přípravy na gymnázia bych shrnula do následujících tří fází:

V počátcích přípravy se seznamujeme s tematickými okruhy a zabýváme se různými typy úloh, které se ve zkoušce vyskytují. Seznamujeme se se způsoby řešení a hledáme různé řešitelské strategie, které jsou pro konkrétního žáka nejefektivnější. Řešitelské strategie a postupy se snažíme aplikovat na nejrůznější úlohy. K této části užíváme učebnice s úlohami

  • Cílem první fáze je, aby si žák dokázal úspěšně poradit s úlohou a dokázal zvolit vhodnou řešitelskou strategii.


V druhé části se seznamujeme především s formou zkoušky a pracujeme se vzorovými testy CERMAT z předešlých let. Také se učíme pracovat se stresem, který se s formátem zkoušky pojí. Žák se postupně začíná učit aplikovat veškeré strategie v časem stanovené době, aby docílil správného řešení úlohy.

  • Cílem v této fázi je, aby se žák seznámil s testy, formátem zkoušky a naučil se v tom tak s jistotou orientovat.


Poslední fáze je věnována především upevňování vlastní řešitelské strategie a efektivitě užití postupů při samotné zkoušce. Učíme se psát celé testy v časově vymezeném úseku. Opravené a obodované testy reflektujeme, opravujeme a dolaďujeme veškeré již naučené strategie, postupy a oblasti.

  • Poslední fáze cílí zejména na užití osvojených strategií a poznatků již v modelové situaci zkoušky. 

SOUKROMÝ UČITEL PRO 1. STUPEŇ ZŠ


Žák má různé typy inteligence, kterými si osvojuje svět. Ráda stavím na poznání toho, jak si žák osvojuje svět. Tyto způsoby se snažím rovnoměrně zakomponovat do výuky. Tím se proces výuky stává efektivnějším i zábavnějším a rozvíjí se tak i žákův přirozený potenciál. 

Ráda pracuji s metodami aktivního učení, s didaktickými pomůckami a v hodinách střídám aktivní a pasivní činnosti. Snažím se dbát také na to, aby každá hodina rovnoměrně rozvíjela všechny smyslové systémy žáka.

  • Vyučuji všechny předměty 1. stupně ZŠ, předměty 2. stupně ZŠ po předešlé dohodě

  • Nabízím podporu domácích školáků i běžnou formu doučování žáků ZŠ
  • On-line i osobní výuka